  • Data: 2007-07-16 15:32:34
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):

    > Znaczy jakby ojciec wysłał dziecko na luksusowe wakacje na Bora Bora,
    > to potem mógłby przez rok nie płacić alimentów? ;-)

    nie, znaczy to ze nie widze tu najmijeszych podstaw do utrzymywania
    matki skoro w calosci zycie dziecka w danym okresie jest pokrywane z
    kieszeni ojca.

    > Poza tym weźmy te ksiażki - potrzebne są na cały rok, ale kupuje się je
    > zwykle w wakacje.

    zwykle we wrzesniu gdy wiadomo jakie trezba nabyc to raz a dwa nie
    naciagaj.

    > Tak samo jak buty na WF

    tak tak, matka kupi buty na wf gdy syn jest z ojcem gdzies tam na
    wakacjach... nie naciagaj

    itp... Można też wykupić roczny
    > karnet na basen, czy jakiś kurs - a co z tego że dziecko korzystać nie
    > będzie skoro już zapłacone za cały rok?

    i sugerujesz ze przy posiadaniu karnetu na basen placi sie co mesiac LUB
    placi sie za kurs podczas nieobecnosci na nim ?
    Mamy lipiec.

    > Poza tym ojciec pokrywa w całości wydatki bo chce, nie korzystając
    > z ustawowego "dzielenia kosztów". Zresztą znając życie, przed tym wyjazdem
    > jakoś matka musiała to dziecko spakować, kupić nowe ubrania, bo nie wierzę
    > że wysłała dziecko na dwa miesiące w jednej koszulinie z myślą "ojciec kupi
    > co będzie potrzebne" ;-)

    no ja nie wiem :)

    > Fakt że wiele podobnych wątków w temacie alimentów wiąże się z pazernością
    > (głównie kobiet), ale nie uogólniajmy :-)

    brak szczegolow = oczywiste podejrzenie pazernictwa :)

    P.
    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.