  • Data: 2002-12-17 13:46:40
    Temat: Re: Alimenty - ustalenie wysokosci - raz jeszcze
    Od: "Krzysztof Paderski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:atn1k3$bvl$1@absinth.dialog.net.pl...

    > wartość przedm.sporu liczy sie w stosunku rocznym tj.1000 zł.żadanych
    > alimentów pomnożone przez 12 miesiecy /rok/.
    dzieki - ale jakie koszty sadowe zaplace ?
    > zastanawia mnie dlaczego po otrzymaniu pozwu nie odpowiedziałes na pozew
    ,że
    > sie nie zgadzasz z tą kwotą nic straconego możesz teraz tez

    > Jeżeli jest tak jak piszesz to kwota żądana jet
    > wygórowana ... wylicz sobie wszystko i zadeklaruj sie na sprawie do
    > protokołu bądz
    > napisz gotowca i przedłuż na rozprawie...

    mozesz mi jakos szybko "sklecic" - jak taki gotowiec powienien wygladac ? np
    zarabiam 2000 brutto (lecz nie mam na to zadnych rachunkow) - sa to umowy o
    dzielo - z tego place podatki oraz ZUS w kwocie ok 700 zl / mc - zostaje mi
    1100 tak ? Cos takiego napisac ? Jak ma to dokladnie wygladac, tzn jaka
    forma , do kogo ? Bede bardzo zobowiazany....

    Czy moge w sadzie argumentowac .... ze jezeli mamy utrzymywac dziecko w
    rownej czesci (a ona zarabia wiecej) to moj 1k i jej 1k = 2 tysiace
    miesiecznie na 4 letniego chlopaka ...... hmmm .... (to bez zadnej urazy i
    zlosliwosci) trzeba sie sporo starac zeby tyle wydac ...

    dziekuje
    Krzysiek