eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-13 06:23:46
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Artur Drzewiecki [Mon, 13 Jun 2005 05:54:59 +0200]:

    > Kobieta stwierdza, że w potencjalnym okresie koncepcyjnym
    > (180 - 300 dni przed porodem) współżyła z danym mężczyzną,
    > co zwykle jest prawdą (a nawet jak nie, to i tak zwykle nie
    > do udowodnienia:-)) a samo powiedzenie nic nie kosztuje.
    > Mężczyzna zaś w odpowiedzi przeprowadza dowód z dziedziczenia
    > na swój koszt.

    No dobra, ale mnie w sumie tez intryguje czemu to on musi
    udowadniac ze sie z nia nie ciupcial, a nie ona ze sie
    z nia jednak ciupcial?

    Nasze prawo defaultowo zaklada, ze jak facet ma okazje
    przespac sie z baba to na pewno sie przespi? ;)

    Kira