  • Data: 2003-08-20 21:27:45
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Salhira <s...@N...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi0ne4$rqd$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam. Zus wstrzymał wypłatę alimentów z funduszu alimentacyjnego mojemu
    > synowi ponieważ ukończył 18 lat.

    czy napewno ukonczenie 18lat było powodem wstrzymania alimentow?

    Przed nim jescze dwa lata nauki w technikum.

    przedłożył zaświadczenie o pobieraniu nauki ? przedstawiono zaswiadczenie o
    dochodach ?

    > Nie ukrywam , żę jest nam ciężko. Jego ojciec nigdy nie wydał na niego ani
    > grosza chociaż alimenty są przyznane sądownie. Gdzie powinnam sie udać o
    > egzekucje alimentów? Do sądu już chyba nie, no bo przeciez jest juz
    > wyrok...Na policję, do komornika....?

    tylko do komornika policja nie ma z tym nic wspolnego...

    Nie wiem.On nie pracuje. Czy możemy
    > domagać sie alimentów od jego rodziców skoro oni go utrzymują i mają stałe
    > źródło dochodu?

    tak ale syn musi pozwać dziadkow o alimenty składajac w sądzie pozew wraz z
    uzasadnieniem

    Sandra