    From: "Gacek" <G...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Wed, 28 Aug 2002 15:34:33 +0200

    "Wiktor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:akih9t$ml9$1@news.tpi.pl...
    > Jak bedziesz mial 50 lat, nie najlepsze zdrowie i bardzo duze trudnosci
    > utrzymania pracy ( firma prywatna ), to bedziesz inaczej "mowil".
    > Ale wiedz, ze kij ma dwa konce - wyszlo to na mojej sprawie o alimenty,
    > jezeli ja kiedys bede mial trudnosci materialne zwiazane np. z brakiem
    > pracy, niska renta, duzymi wydatkami na lekarstwa itp.to moge ja pozwac
    > o alimenty na siebie.
    > Co do zawodu mojej corki to kucharz.

    Nie chcialem Cie w zaden sposob urazic. Chodzi tylko o to, ze dyskutujemy
    ogolnie - bez wyciagania zeskanowanych dokumentow. Wiem, ze obowiazek
    alimentacyjny jest obusieczny. Tyle tylko ze jesli obie strony maja ciezka
    sytuacje i nie potrafia sie miedzy soba porozumiec to niestety musza walczyc
    w sadzie.
    Co do zawodu corki to niewiele sie chyba pomylilem - bez wzgledu na ilosc
    ofert pracy ten zawod praktycznie moze wykonywac kazdy kto ma ksiazeczke
    zdrowia. Przy obecnym bezrobociu na jedno takie miejsce pracy zglosza sie
    tlumy. Moze sie myle, ale jestem przekonany ze bez wzglednu na to jak sie
    czujesz pokrzywdzony przez sad to Twoja corka tez nie ma latwego zycia.

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)