  • Data: 2008-05-15 12:14:02
    Temat: Re: Alimentacyjna umowa notarialna + klauzula wykonalności
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Okłamałaś go. Taniej byłoby spisać taką umowę bez notariusza.

    Okłamaliśmy bo robiłem to wspólnie z żoną :D Ale czy bez notariusza sąd
    nada klauzulę wykonalności - bo tylko w tym kontekście myślałem o
    notariuszu.

    > Pytania mam takie:
    >
    > A za co kasę bierze notariusz? Niech on odpowie na te pytania.

    I tak powinno być. Ino notariusz powiedział(a):

    - Proszę przyjść z dokumentem. Nie wiem jak na ten dokument zareaguje sąd.

    Ja oczywiście wiem, że sąd jest niezależny i trudno przewidzieć jak
    zareaguje (obleje się herbatą na przykład) - natomiast na pytanie jak
    najlepiej skonstruować takie pismo, żeby uzyskać klauzulę wykonalności a
    nie podpaść pod brak jakiegoś znaczka czy przecinka i bujać się do
    notariusza ponownie notariusz odpowiedzieć nie potrafił.