eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
  • Data: 2019-07-08 11:08:01
    Temat: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2019 o 00:21, J.F. pisze:

    > Cos tam jednak prokuratura musiała wykryć, skoro minister koncesje
    > odbiera :-)

    Postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji jest osobnym postępowaniem
    administracyjnym. Nie mówię, że ustalenia Prokuratora znaczenia nie
    mają, ale niekoniecznie w ogóle muszą być brane pod uwagę.

    Opierając się na dostępnych w Internecie materiałach, to przede
    wszystkim do Firmy Ochroniarskiej wysunął bym zarzut, że impreza masowa
    była robiona w oparciu o przepisy o zajęciu pasa drogowego. Sztab
    "Wielkiej Orkiestry ..." ma prawo się nie znać na przepisach, skoro
    przybrali sobie profesjonalistów. Ale profesjonalista raczej powinien
    wiedzieć, czy to impreza masowa, czy zajęcie pasa.

    Natomiast to ma luźny związek z zarzutami dla szefa ochrony, który
    przesłuchiwany w charakterze świadka po prostu łgał i udowodniono mu to.
    Dla mnie jest to śmieszne, to to, w jaki sposób napastnik wszedł na
    scenę miało trzeciorzędne znaczenie dla całego zdarzenia., Wykazanie, że
    w skutek zbyt skąpej ochrony i wpuszczenia na scenę osoby niepowołanie
    doszło do zabójstwa jest w praktyce - moim zdaniem - nierealne. Ofiara
    wcześniej (a pewnie i później)_ normalnie wśród ludzi chodziła i można
    spokojnie założyć, że gdyby napastnika na scenę nie wpuszczono, to mógł
    zaatakować w dowolnie wybranym innym momencie ze skutkiem podobnym.