eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAkt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia › Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
  • Data: 2019-07-10 01:07:20
    Temat: Re: Akt oskarżenia wobec Dariusza S., pracownika ochrony finału WOŚP w Gdańsku z 13 stycznia
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez wątpienia, tylko czy koniecznie muszą to być ustalenia prokuratora?

    > Czasem zdarza mi się obserwować ochronę. Generalnie przeważnie jest to
    > "pic na wodę" i nie sądzę, by sytuacja w Gdańsku jakoś szczególnie
    > gorzej wyglądała. Po prostu w tych innych miejscach nie ma oszołomów
    > chcących zabić występującego i tyle.

    > A kto tak twierdzi?

    > Ja sądzę, że jedno było prowadzone równolegle z drugim. Przedmiotem
    > śledztwa było zabójstwo. Związek ochrony z nim jest luźny. Normalnym
    > następstwem "skopania" ochrony rzadko bywa zabójstwo.

> [...]

    Tyle ludzi umiera codziennie, ginie w wypadkach, zostają zadźgani nożami
    ukrainców i jakoś nikt tego nie wałkuje.
    Nie znałam tego prezydenta, nawet na oczy go nie widziałam, nie mam po
    kim rozpaczać. Dla mnie on nic dobrego nie zrobił, nie potrzebowałam
    jego łaski. Mogę rozpaczać tylko po swojej matce, która mi umarła.

    --
    animka