  • Data: 2008-02-12 16:50:51
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Eliza <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 23:48, Roman Rumpel <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Ostatnia rada - jak będziesz pozywać adwokata i/lub jego
    > ubezpieczyciela, to moim zdaniem, w tych okolicznościach na bank
    > przegrasz i jeszcze zapłacisz koszty tej bezrozumnej zabawy. Ale to już
    > "Twój cyrk, Twoje małpy"
    >
    > --
    > Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman  www.ip.biz.pl
    > "Bo jakbyś czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak
    > blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to życiorys,
    > piszesz od dzisiaj do urodzenia to CV." (C) W. Kasprzak

    CZy nie potrafiłam udowodniś zasadności swoich roszczeń,
    myślę że nie ,byłam bezsilna wobec faktu że powództwo było
    poprzedzone doniesieniem do prokuratury a sprawa zakończyła się tak że
    kowal zawinił a cygana powiesili czyli sprawca a następnie powód nie
    był obięty aktem oskarżenia lecz ten któremu sprawca stworzyl okazję .
    Akta sprawy karnej sąd włączyłz wielkim trudem do sprawy i co z tego
    że mały nie podskoczy dużemu.
    Adwokat niewinny . czy też był wobec tego faktu bezradny
    >czy nie jest zobowiązany informować klienta co sie w sprawie dzieje , czy wypada
    kłamać kiedy dzwonie w sprawie a on karze czekać ,czy nie jest jego obowiązkiem
    wiedzieć że sąd skargii nie przyjoł i akta już są w sądzie I instancji , czy sama
    wyczówając że adwokat kłamie muszę awracaćsię do sądu z zapytaniem co w sprawie itd.