  • Data: 2008-02-12 18:48:36
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eliza pisze:

    > CZy nie potrafiłam udowodniś zasadności swoich roszczeń,
    > myślę że nie ,byłam bezsilna wobec faktu że powództwo było
    > poprzedzone doniesieniem do prokuratury a sprawa zakończyła się tak że
    > kowal zawinił a cygana powiesili czyli sprawca a następnie powód nie
    > był obięty aktem oskarżenia lecz ten któremu sprawca stworzyl okazję .
    > Akta sprawy karnej sąd włączyłz wielkim trudem do sprawy i co z tego
    > że mały nie podskoczy dużemu.
    > Adwokat niewinny . czy też był wobec tego faktu bezradny

    Szczerze Ci powiem - jest najcześciej bezradnym, w momencie, gdy
    przychodzi ktoś, kto już przegrał w dwóch instancjach i oczekuje cudu w SN

    kłamać kiedy dzwonie w sprawie a on karze czekać ,czy nie jest jego obowiązkiem
    wiedzieć że sąd skargii nie przyjoł i akta już są w sądzie I instancji , czy sama
    wyczówając że adwokat kłamie muszę awracaćsię do sądu z zapytaniem co w sprawie itd.

    Nic sie nie dzieje przez wiele miesięcy od wyslania skargi do wydania
    postanowienia przez SN

    --
    Roman Rumpel Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl