  • Data: 2008-02-11 09:05:42
    Temat: Re: Adwokat mniej niż zero
    Od: Jakub Mendys <k...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 10, 7:15 am, "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > 2.Do Rzecznika Praw Obywatelskich na przywrócenie terminu i ze skargą na
    > adwokata. Nawet jak nie jest to w jego kompetencjach, to może po większej
    > ilości skarg wystąpi o większe zabezpieczenie praw klientów adwokatów.

    Nie do rzecznika tylko do sądu. Ale możesz od razu o tym zapomnieć.
    Sytuacje w których termin może zostać przywrócony są dokładnie opisane
    a twoje pod to nie podlega. Sędzia nawet jeśli będzie chciał Ci pomóc
    to nie pomoże i już. Niestety tak już jest że ty (klient) ponosisz
    pełną odpowiedzialność za swojego pełnomocnika (adwokata).

    Przerobione osobiście.

    Ja napisałem skargę do rady adwokackiej. Czekam na odpowiedź.

    Pozdrawiam,

    Kuba