  • Data: 2008-02-28 07:15:15
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Rozporzadzenie ministra sprawiedliwosci ustalajace stawki miniemalne ci
    > wystarczy ? A tu masz wykaz tych stawek minimalnych
    > http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35801,1866468.html
    >
    > HaNkA

    O jasna dupa, za takie rozporzadzenia powinni zamykac... dobrze ze nie
    dopisali tam minimalnej ceny masla na poziomie 20 pln. Ja jestem z tych
    co za dobrze wykonana robote lubia dobrze zaplacic, ale za
    nicnierobienie placic nie lubie. A takiego jednego co przychodzi na
    rozprawy i nicnierobi,ale kase bierze. Ja juz do niego nie pojde, ale
    codziennie ktos ma szybki problem i ksiazke telefoniczna pod reka.