  • Data: 2010-09-15 06:35:32
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i6o1vs$aec$...@n...news.atman.pl...

    > Czyli jak rozumiem nie wyjaśnisz dlaczego nie działa pomimo
    > ponad dziewięćdziesięcio procentowej ściągalności mandatów.

    nie dziala, bo nie ma gwarancji ustalenia tozsamosci, ale skoro dla ciebie
    jest wszystko ok, bo ktos, nie sprawca, zaplaci, to juz twoj problem, jak
    wlasciciel samochodu nie bedzie chcial podac personaliow sprawcy, to nie
    poda i nawet sad z niego tego nie wycisnie, a juz tym bardziej policja, czy
    straz miejska, ktora nawet nie ma prawa o to pytac

    pojmujesz juz czy mam ci to narysowac?