  • Data: 2010-09-10 15:46:36
    Temat: Re: Adres IP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2010, Massai wrote:

    > Wiesz, to telefon firmowy. Mam tam masę kontaktów do ludzi -
    > klientów, często ich prawatne telefony.
    ^^^^^^^^

    > Z imieniem i nazwiskiem, ba czasem z adresem. Przetwarzam regularnie,
    > za każdym razem jak chcę gdzieś zadzwonić.
    [...]
    > W dodatku telefon na firmę, której jestem współwłaścicielem.

    Duży plus w tej dyskusji ;)
    (żartuję - wykorzystanie telefonu osobistego do celów gospodarczych
    tudzież "firmowego" do celów osobistych nie powoduje przypisania
    celów zebrania danych do cechy telefonu, z p. widzenia ustawy
    o ochronie danych ważny jest cel - wykorzystanie danych do celu
    innego niż dopuszczalny BĘDZIE naruszeniem ustawy, jako że
    posiadanie takich danych ma różne podstawy, odrębnie do celów
    osobistych i odrębnie do celów gospodarczych i samo posiadanie
    i wykorzystywanie w obu celach - ale "nie na krzyż" - jest
    legalne).

    > Teraz napisz dlaczego niby nie musze zgłaszać.

    Art.23.1.4 ustawy.

    > Pozdro

    ...wzajem, Gotfryd