  • Data: 2010-09-10 16:34:17
    Temat: Re: Adres IP
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał:

    >W wiadomości news:i6dhtn$ss$1@news.onet.pl Krystian Zaczyk

    > Administracyjne - owszem. Natomiast w obszarze, o którym mówimy może jedynie
    > opiniować i wnioskować.

    Ale ja nie pisałem o stanowieniu prawa, lecz jego wykonywaniu. To, co Tobie
    wydaje się "nadmierne" im może się takie nie wydawać. W trybie decyzji
    mogą nakazać wykonanie przepisu ustawy zgodnie ze swoją interpretacją.

    http://tnij.org/ip_wyrok

    > To, co piszesz powyżej nie ma żadnego związku z moją wypowiedzią.

    Jak najbardziej ma, bo pisałeś o rozsądnych (ale OK, załóżmy, że nadmierne
    to nierozsądne), i że nie każdy ma dostęp (a nie ma mowy o "każdym" w ustawie).
    Na podstawie PESELU, a nawet adresu też każdy nie ustali sobie bez wysiłku
    osoby.

    > Chyba żartujesz.

    Nie, Art. 3a. p. 2. UoDO:

    > To tylko przykłady. Zresztą nie wolno nawet pokazać wizerunku (czarny pasek).

    J.w. - prawo prasowe, nie UoDO.

    > Prawo prasowe nie dotyczy np. czyjegoś prywatnego bloga.

    Art. 7 p. 1. i 4. UPP, wskaż wyłączenie.

    Krystian