  • Data: 2002-09-28 01:06:16
    Temat: Re: Absolwent
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze to troche banalne pytanie, ale mam problem z odpowiedzia na nie.
    Chodzi
> [...]
    > chodzi mi o to, czy osoba, ktora skonczyla nauke na studiach wyzszych, ale
    > nie obronila (jeszcze) dyplomu moze sie nazywac absolwentem (w koncu
    termin
    > studia wyzsze niepelne istnieje w terminologii)? Druga sprawa jest taka,
    ze
    > ststus studenta trwa do 30-go wrzesnia, wiec czy po tym czasie, nie bedac
    > juz studentem (pomimo braku dyplomu) jest sie juz absolwentem? Jesli nadal
    > nie, to kiedy w takim razie (bez obrony dyplomu) staje sie absolwentem?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz na te pytania.

    Wydaje mi sie ze absolwentem szkoly wyzszej jestes przez 12 miesiecy od dnia
    okreslonego w dyplomie. Jesli sie nie obroniles, czyli nie masz dyplomu -
    nie jestes absolwentem. Nie masz tez wyzszego wyksztalcenia, nawet jesli
    masz absolutorium. Nie ma czegos takiego jak niepelne wyzsze wyksztalcenie,
    przynajmniej w terminologii prawniczej.
    Jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.
    Pozdr
    dudu