    From: piwar <p...@w...too.polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV - pytania.
    Date: Thu, 01 Sep 2005 11:46:35 +0200

    th0rin wrote:

    > Patrząc w ustawę nie moge sie doszukać,
    > ale wychodzi na to, że karta TV w komputerze jest odbiornikiem za który
    > należy zapłacić bo... jest odbiornikiem z technicznego punktu widzenia.
    > jednak kusi mnie aby kontrolerowi powiedzeić - nie amm żadnego odbiornika,
    > mimo karty TV, obiornika w telefonie kom, czy w mp3-playerze.

    Nic dziwnego, że nie możesz się doszukać. Przyznaje to TVP. W dniu
    01-09-2005 (na wszelki wypadek data, bo mogą zmienić) na stronie TVP
    można przeczytać poniższe.
    Pytanie:
    "Mam radio w telefonie komórkowym albo kartę telewizyjną w komputerze.
    Czy muszę płacić abonament?"
    Odpowiedź:
    "Ustawa nie reguluje tych kwestii. Zgodnie z przepisami, takie przypadki
    podlegają regulacjom telekomunikacyjnym a nie ustawie o radiofonii i
    telewizji."
    http://tvp.pl/View.php?Cat=3384&id=167099&PN=1#7

    Pozdr.
    piwar.