  • Data: 2004-11-24 06:57:26
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Nov 2004 23:23:20 +0100,
    osoba podpisana: ksRobak <k...@f...polbox.pl>
    napisała:
    [...]

    Czyli co, pozwieesz mnie, za to że za chwilę mój czytnik przestanie
    prezentować Twoje posty ? Nieźleście się z Buzdyganem dobrali jeden
    chciał pozywać, ze serwery trzymają jego posty, drugi, że nie ;-)

    KJ
    PS. Możesz darować sobie odpowiedź, ja już jej nie przeczytam.
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped