  • Data: 2004-11-24 11:04:02
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    news:slrncq8iku.ha2.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Tue, 23 Nov 2004 11:51:23 +0100,
    > ksRobak <k...@f...polbox.pl> screamed:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    ci.filozofia&aid=33639086

    > Polska galaz usenetu jest wlasnoscia prywatna, nie publiczna.
    > To ze korzystasz z niej w jakikolwiek sposob jest tylko oznaka
    > dobrej woli wlascicieli.
    >
    > Artur
    >
    > ps. brak FUT warninga
    > ps. zafajdany troll warning

    Własnością prywatną jest sprzęt a nie informacja składowana
    na tym sprzęcie i udostępniana grupowiczom.
    To JA ponoszę odpowiedzialność za moje teksty a nie właściciel
    serwera który te teksty powiela lub nie.
    Jeśli właściciel serwera wycina jakieś posty tylko dlatego, że
    zawierają ZAKAZANE nazwisko to powinien w nazwie grupy
    zaznaczyć "pl.soc.prawo_MODEROWANA" i podać nazwę
    serwera a więc np. "news.gazeta.pl."
    Jeśli tego nie robi to dopuszcza się OSZUSTWA bowiem
    zamieszczane na tym serwerze posty NIE SĄ obrazem grupy
    lecz cenzurowanym wybiórczym wycinkiem grupy jako całości.
    Zaznaczam: GRUPY NIEMODEROWANEJ o konkretnej nazwie.
    PS. napisałeś, że jesteś: "zafajdany troll warning" Kogo to obchodzi?
    E...@R...pl