  • Data: 2004-11-24 19:53:15
    Temat: Re: ANKIETA - cenzura na newsach
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    news:co2leq$bi7$8@news.onet.pl...
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Moim zdaniem ksRobak troszkę panikuje, zamiast sie spokojnie
    > zastanowić. Taż na zdrowy rozsądek wymienione portale PolNEWS i
    > inne działają w oparciu o te same serwery, co grupy dyskusyjne.
    > Przecież ręczenie tego nikt nie przepisuje. Pomijając sprawę sensu,
    > nie bardzo sobie to nawet wyobrażam technicznie. Blokowanie po
    > nazwisku w podpisie posta powodowało by zablokowanie wszelkich
    > postów osób o takim nazwisku. Ja podejrzewam, że być może
    > przyczyna jest techniczna. Albo wysyłasz te posty z różnymi
> [...]

    hehe
    fajnie to brzmi :)
    Ja Tobie udowadniam, że wysyłam równocześnie posta podpisanego
    imieniem i nazwiskiem i równocześnie posta podpisanego nickiem
    i tylko ten drugi ukazuje się na newsach a Ty mi mówisz, że to
    nie jest możliwe. hehehe
    Niemożliwe ale PRAWDZIWE.
    Istnieją na ten FAKT konkretne "dowody rzeczowe" które każdy
    zainteresowany może sobie sprawdzić a mowa obrończa nawet
    najbardziej kwiecista jest NICZYM wobec FAKTÓW.
    Ktoś/coś założył blokadę na moje nazwisko (także na adres IP
    uniemożliwiając dostęp do newsów innym użytkownikom mojej sieci osiedlowej)
    a automat odcinał publikowanie postów na newsach.
    Na szczęście portale są poza zasięgiem tego tajemniczego
    ktosia/cosia który CENZURUJE osoby a nie treści. CENZURUJE
    bez podania przyczyny więc rozmowa NIE jest możliwa bo nie ma
    z kim gadać. Z anonimem nie pogada. :)
    Edward Robak