  • Data: 2007-02-21 01:47:02
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: Mav <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akanid napisał(a):

    > <ciach>
    > Hmmm. Moze niewiele wniose do tematu ale po ostatnich "newsach" o
    > sprzedazy na allegro auta za 45zł i jeszcze innego auta o wartosci o ile
    > pamietam 45tys sprzedanego za 20tys oczywiscie wszystko przez pomylke
    > (sprzedawcy zapomnieli wpisac cene minimalna) to watpie. Obie te sprawy
    > a jedna na pewno (nawet na onecie o tym pisali) znalazly final w sądzie
    > gdzie sprzedawca zostal zmuszony do sprzedazy auta wyrokiem sądu.
    > Niestety tu obawiam sie moze byc podobnie jesli dojdzie do sądu. Moze
> [...]

    A wlasnie ten goscio (sprzedajacy) probuje to wykorzystywac i straszy
    sadem. Ja bym sie specjalnie nie bał, tylko najpierw sprobowal zalatwic
    cos na pismie, tzn zlozyc sprzedawcy oferte zadoscuczynienia przy
    swiadkach albo na pismie, dzieki temu przy ewentualnej rozprawie bedzie
    argument ze chciala sie dogadac (zawsze to moze pomoc w oddaleniu
    powodztwa), a potem liczyc na to ze sad przyjmie tlumaczenie za zasadne.

    Podejrzewam, ze to jest tylko "naciagacz", bo kazdy normalny czlowiek by
    sie zgodzil na anulowanie aukcji (przy zalozeniu zwrotu prowizji itp.).
    Dodatkowo ten niby prawnik - kto ma przy sobie prawnika rece do gory -
    kolega zwykly ktory tylko mial postraszyc - takie jest moje zdanie.