  • Data: 2008-02-27 20:48:25
    Temat: Re: [ALLEGRO]
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie co sie z wami dzieje taka wode z mozgu wam ta telewizja robi ?

    Nie kolego. Nie telewizja. Głównie to sprzedawcy którzy są nieuczciwi.
    Też sprzedaję na allegro (czasem) - ale do głowy by mi nie przyszlo żeby nie
    dociągnąć do końca aukcji.
    Porównujesz do marchewki na bazarze. Ciekawe jakbyś się czuł jakbyś sobie
    kupił taką marchewkę i przy wychodzeniu z bazaru ktoś by ci ją wyciągnął z
    torby. I powiedział "sory jestem dostawca tej marchewki - mam lepszego
    klienta". Albo tylko by ci ją wyciągnął i nic nie mówił.
    Pewnie byś pomyślał, że wszystko się dzieje przez to że za dużo telewizji
    oglądasz.
    Popieram wątkotwórce - jeżeli ma czas i chęć niech narobi jak najwięcej
    smrodu cwaniakowi który się nie wywiązał z umowy sprzedaży.
    Może będzie o jednego "biznesmena" mniej na allegro

    --
    PawełJ