  • Data: 2004-06-18 21:04:48
    Temat: Re: AC i inny kierowca niż własciciel?
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "-=SHOC=-" <shoc@wytnij_to.softel.com.pl> napisał w
    wiadomości

    > jedno

    W Warcie (i u innych ubezpieczycieli chyba też) jest tak, że jest
    dopłata za "młodocianych" (<=24 lata) kierowców. Z tego co pamiętam to
    jest to 10%.
    Jeśli nie masz tego dodatku, a syn ma <=24 lat, to mogą robić
    problemy.
    Wiem, bo tato dopłacał za mnie :/

    Dochodzi jeszcze kwestia prowadzeniu na % ;)
    Zresztą poczytaj umowę ubezpieczenia, tam wszystko na pewno jest.

    pozdrawiam i życzę bezwypadkowej jazdy.
    Alek