  • Data: 2002-03-24 15:25:15
    Temat: Re: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "Cinek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pierwek <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7kp28$jtc$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > Użytkownik Cinek <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a7ii3m$f0r$...@n...tpi.pl...
    > przecież podobnie nie ma jej w tym znaczeniu przy zawieraniu zwiazków
    > małżeńskich: kobiety od 18 a męczyźni od 21 lat i nikogo to nie dziwi.
    > Kobiety w wieku 18 lat są rozsądniejsze - no z pewnymi wyjątkami (vide
    > "blondynki").

    małżeństwa??? czy na pewno zyje w Polsce? prosze mi znalezc w kodeksie
    rodzinnym i opiekunczym przepis, ktory o tym mowi!!!! wie Pan czenu to
    nikogo to nie dziwi. bo w POLSCE NIE MA TAKIEGO PRAWA!!!!!!!!!

    i jeszcze jedno czy Pan jest kobietą podpisującą sie jako meżczyzna???? nie
    dojść, że pisze Pan bzdury to jeszcze obraza blondynki!!!

    bez pozdrowień
    Marcin