  • Data: 2023-10-20 05:37:08
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie ma, skoro nikt nie łączy kropek, nawet jesli jakims cudem juz
    > są.

    Mój dzielnicowy nie łączy kropek, mimo że połaczono za niego.

    > <JF>Czyli pewnie nie czuli się wystarczająco zagrozeni</JF>

    Aż kogoś zabije. A ile można zgłaszac? Zresztą nawet jak nie zabije to
    popełnia wcześniej szereg wygroczeń a czasem przestępst, na które
    policja nie reaguje "bo świr".

    > Problem, kto w takim trybie tę niepoczytalność ma stwierdzić, bo
    > przeciez nie sąsiedzi. MZ powinien to robić sąd na podstawie wniosku
    > policji/SM, a policja powinna być do tego zobligowana na podstawie
    > jakiegoś rejestru.

    No oczywiści że sąd i biegły. Natomiast robi to nieoficjalnie policja -
    świr to świruje i nie ma tematu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!