    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Date: Thu, 19 Oct 2023 23:31:35 +0200
    <ugqspd$lo9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ugr581$lm1$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ugr5m9$ps7$3$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 19.10.2023 o 14:04, Shrek pisze:
    > Uwierz, że akurat mam.

    To jakoś źle to przejawiasz :-)

    > Dowodu nie ma, bo zostali spuszczeni na drzewo. Ja mam sprawę gdzie było
    > setki zgłoszeń, a policja ma to w dupie. Jak się nie dało dalej
    > spuszczać bo wysłałem zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia, to w
    > końcu poszło do sądu - niepoczytalny i dalej nic. Okazuje się że
    > dzielnicowy nie dokumentował nawet zgłoszeń telefonicznych że były.
    > Przyszedł nowy i nic nie wiedział.

    Interwencje wzywa się przez 112. Przychodzi formatka i ktoś to musi
    obsłużyć.

    > Mój ma załamanie chwilowe od 15 lat.

    Jeśli wygłaszasz tam podobne, jak tu mądrości, to w sumie się mu nie
    dziwię.

    > Dlatego dzwoniono do dzielnicowego.

    I przyjechała Straż Miejska?

    > No przecież piszę - ludziki zgłaszają, kartoteka czysta, policja nic nie

    > O - i co dzielnicowy powienien zrobić oprócz spławiania klientów, że jak
    > niepocztalny to mu wolno?

    Skoro jest, jak piszesz, to nic.

    > No tak...
    > Dzidkowi ponoć odbijało już wcześniej. I ja w to wierzę, bo z pierwszej
    > ręki mam ogląd jak to działa.

    Ja też akurat wierzę. Rzecz w tym, że przejście z pokrzykiwania z
    balkonu do mordowania dzieci chyba wszystkich zaskoczyło.

    --
    (~) Robert Tomasik