eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo5x 10 lat za gwalt › Re: 5x 10 lat za gwalt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <qbupl7$a8c$1@node1.news.atman.pl>
    <5ce314fa$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <qc0vgj$gvr$1@node2.news.atman.pl>
    <5ce5c764$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <88mFE.218733$Gn4.145775@fx20.ams1> <qc5fpb$olp$1@node1.news.atman.pl>
    <%BsFE.252574$me4.103042@fx17.ams1>
    <5ce80832$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <m%_FE.268122$lI2.225051@fx07.ams1>
    <5ce996ff$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <URkGE.253281$h5.8097@fx23.ams1>
    <5cea9e31$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Sun, 26 May 2019 17:21:35 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5cea9e31$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5ceaaefc$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1558884092 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 83.142.196.21:55501
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:784514
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 26.05.2019 o 16:09, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem oni widzieli ten samochód w chwili wchodzenia, ale cenili,
    > że sie zatrzyma. Taksówkarz z kolei pewnie uznał, że się zatrzymają.
    > Inaczej tego wyjaśnić się nie da. Zarówno przy 70 km/h, jak również przy
    > 110 km/h taksówkarz powinien zdążyć zahamować przed przejściem, gdyby
    > podjął taką decyzję w chwili wejścia pieszych na przejście - a na filmie
    > widać, ze nic mu nie przesłaniało widoczności i było tam jasno.

    No ale uznał, że uciekną. Tak wygląda w praktyce twoja "dość bezpieczna
    konstrukcja". Co więcej - złoto przeciw orzechom, że jakbyś cierpa dzień
    wcześniej zapytał co sądzi o pieszych na pasach to by ci wyklarował, że
    pierwszeństwo to oni sobie mogą mieć jak nic nie jedzie. A jak jedzie to
    im bardziej zapierdala, tym bardziej ma takie quasipierwszeństwo, bo oni
    tym bardziej wtargiwują - no przecież jak zapierdala 120 to w miejscu
    się nie zatrzyma - no nie? I teraz niech się przyzwyczaja do krat.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1