  • Data: 2019-05-26 17:25:47
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógł uznać, że jak zacznie hamować, to wpadnie w poślizg i przywali w
    > pieszych i spróbował przed nimi przejechać.

    Mógł uznać cokolwiek. Jeśli ich widział i nic nie zrobił to IMHO
    podpada to pod zabójstwo z zamiarem ewentualnym (bo chyba mógł sobie
    wyorazić w swoim móżdżku czym się kończy trafienie pieszego przy 120.

    > W nocy pieszego można sie niestety spodziewać wszędzie, a nie tylko na
    > takim skrzyżowani - bo przecież nic nie jeździ.

    Dlatego się nie zapiedala 120. Nie wiem gdzie ty jeździsz, ale u mnie na
    szczęście prowadzenie samochodu nie wygląda jak strefa wojny. Jak ktoś
    to tak traktuje, to powinni mu od ręki zabrać prawko - widać albo coś z
    umiejętnościami albo psychiką nie tak. W każdym razie normalne to to nie
    jest.

    Shrek