eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka › Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Thu, 8 Mar 2007 22:32:15 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <f...@z...router>
    References: <esouc8$jj4$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    <esp4oe$grr$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1173364835 9195 218.186.226.238 (8 Mar 2007 14:40:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 14:40:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450444
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...
    >
    >> Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    >> nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    >> początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    >> pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę. O ile w ogóle
    >> reklamację uzna skoro gwarant grzebał już w tym wszystkim a pewnie nie
    >> jest on tożsamy ze sprzedawcą.
    >
    > * Reklamowałem powołując się na gwarancję za pierwszym razem. Za drugim
    > razem oddałem jako towar niezgodny z umową i został przyjęty. Zresztą
    > by oddać na niezgodność poradzono mi w infolinii producenta laptopa
    > (po tym jak zadzwoniłem z pytaniem co zrobic w sytuacji, w której
    > oddany na gwarancję laptop nie został naprawiony).
    > Nie przyjąłem po powrocie z naprawy również jako nadal niezgodny z
    > umową.

    Niezgodność to sprawa sprzedawcy, a Ty nie chcesz mu robić kuku. Zresztą w
    kontekscie "muszę mieć na 11" niewiele to zmienia, bo nie ma przepisu
    nakazującego sprzedawcy wymianę od ręki. Usterka nadal jest, sprzedawca
    może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
    wymiany. Jak się sprzedawca uprze to sprawa skończy się w sądzie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1