eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebookaRe: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefalump" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Date: Thu, 8 Mar 2007 14:57:58 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <esp4oe$grr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <esouc8$jj4$1@inews.gazeta.pl> <b...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1173362254 17275 82.210.132.49 (8 Mar 2007 13:57:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 13:57:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:450438
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:b5d5c4-92l.ln1@ziutka.router...

    > Problem w tym, że jak sam napisałeś, reklamowałeś z tyt. gwarancji, więc
    > nawet jeśli zmieniłbyś teraz tryb, to i tak cała kołomyja zacznie się od
    > początku, czyli sprzedawca będzie miał 14 dni na ustosunkowanie się do
    > pisma reklamacyjnego i z jakieś 2-3 tyg na naprawę. O ile w ogóle
    > reklamację uzna skoro gwarant grzebał już w tym wszystkim a pewnie nie
    > jest on tożsamy ze sprzedawcą.

    * Reklamowałem powołując się na gwarancję za pierwszym razem. Za drugim
    razem oddałem jako towar niezgodny z umową i został przyjęty. Zresztą
    by oddać na niezgodność poradzono mi w infolinii producenta laptopa
    (po tym jak zadzwoniłem z pytaniem co zrobic w sytuacji, w której
    oddany na gwarancję laptop nie został naprawiony).
    Nie przyjąłem po powrocie z naprawy również jako nadal niezgodny z
    umową.

    ZDrawim.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1