  • Data: 2006-08-23 15:36:46
    Temat: Re: 3-miesięczne prawo do zamieszkiwania
    Od: "Doris" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@b...wywalto.pl> napisał w wiadomości
    news:44ec3d45@news.home.net.pl...

    > Wiec jesli Twoj ojciec nie zostawil zadnego testamentu to w swietle prawa
    > dzieci Twojego zmarlego brata sa rowniez wspolwlascicielami tejze
    > nieruchomosci.

    BTW:
    pozostawił, notarialny - wyłącznie na mnie Sprawa o stw. nab. spadku
    przeciągana była w sądzie przez kryminalną (byli notowani) rodzinę prawie 3
    lata, postanowienie jest prawomocne

    ponawiam więc pytanie:
    Czy to prawda, że prawo tych osób do zamieszkiwania w lokalu wygasło po 3
    miesiącach od śmierci brata?
    Jaka jest podstawa prawna (jeśli chodzi o te 3 miesiące)?

    pzdr