  • Data: 2006-08-23 11:34:29
    Temat: Re: 3-miesięczne prawo do zamieszkiwania
    Od: "castrol" <j...@b...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Doris" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:echa9k$5t5$1@node4.news.atman.pl...

    > Czy mam prawo domagać sie eksmisji tych osób?
    > Czy mam szansę wygrać sprawę ich eksmisji?
    > Czy razem ze sprawą o eksmisję domagać się jakichś kosztów za 2 lata
    > niepłacenia czynszu (przedtem przez ostatnie ok. 25 lat też nie płacili
    > ale
    > mieszkał brat a dom wtedy należał do obojga naszych rodziców. Teraz, po
    > śmierci najpierw ojca, potem brata - współwłaścicielami są: ja i nasza
    > matka)?

    Do konca nie rozumiem. Na jakiej podstawie staliscie sie tylko wy
    wspolwlascicielami? Po smierci ojca, ustawowo dziedzicza (mniejsza o czesci)
    zona zmarlego oraz jego dzieci. W wypadku kiedy jedno z dzieci zmarlo
    wczesniej badz pozniej to dziedzicza wtedy dzieci zmarlego.

    Wiec jesli Twoj ojciec nie zostawil zadnego testamentu to w swietle prawa
    dzieci Twojego zmarlego brata sa rowniez wspolwlascicielami tejze
    nieruchomosci.

    Jacek