  • Data: 2002-09-10 13:43:19
    Temat: Re: 26-letni student c.d.
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik qvia <q...@i...spm.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alks68$gng$...@n...tpi.pl...
    > Czesc,
    > Pare dni temu pisalem, ze skonczylem 26 lat i mam problemy ze
    zleceniodawca.
    > Niestety problem nadal sie nie rozwiazal.
    > Firma, dla ktorej robie strone nie chce ze mna podpisac umowy o dzielo (od
    > ktorej nie placilbym ZUS-u), tlumaczac sie w nastepujacy sposob:
    > "Umowe o dzielo mozemy podpisac z Panem tylko pod warunkiem , ze ma Pan
    > uprawnienia do tworzenia stron WWW"
    >
    > Co to u diabla znaczy ?!?
    > Jakie uprawnienia ?
    > Czy nie wystarczy, ze jestem studentem informatyki ?

    pobij go wlasna bronia - idiotyzm za idiotyzm...

    niech kolega napisze ladne pismo, ze Pan. Xxxx Yyyyy ukonczyl kurs
    programowania html i jest uprawniony do programowania w tym jezyku. i
    podpis.

    a moze mu chodzilo o to czy masz licencje na jakies programy do tworzenia
    stron ? - albo chociaz na windowsa, bo przeciez notatnikiem tez mozna to
    zrobic.. :)

    Adam