    From: "therion007" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: >24 puntów....długie
    Date: Thu, 31 Jul 2003 09:16:42 +0200

    > Nazbierałem trochę punktów....dokładnie 40...

    powinieneś sprzedać samochód i chodzić na piechotę...

    > I cóż, po miesiącu dostałem listem poleconym decyzję o odebraniu mi prawa
    do
    > prowadzenia pojazdów samochodowych. W decyzji było napisane, że prawo
    jazdy
    > muszę zwrócić. Oczywiście nie dostosowałem się do niej....

    w końcu cię dorwą, szkoda, że nie będzie można zobaczyć jak wracasz do
    domu na piechotę niewiadomo skąd....

    >Na dodatek po
    > jakimś czasie dostałem mandat(!) za przekroczenie prędkości. Opócz kary
    > pieniężnej oczywiście 6 punktów karnych.... ale na moje szczęście
    policjant
    > który mnie złapał nie sprawdził mnie w komputerze.

    nasuwa się jeden wniosek "głupi to ma szczęście" ....

    > od tego czasu mineło kilka m-cy. Nadmieniam, że nie mieszkam w miejscu
    > zamelldowania.
    > Jakieś 2 tygodnie temu pod moim domem (w miejscu zameldowania) zjawił się
    > radiowóz policyjny. Policjant pytał o mnie ale mnie nie było więc moja mam
    > niewiele myśląc zadzwoniła do mnie na tel kom i przekazała słuchawkę
    > policjantowi. Ten tylko spytał o moje miejsce zamieszkania i nic więcej...
    > powiedział, że w sprawie mojego "prawa jazdy".
    >
    > O co chodzi??? Jakie grożą mi konsekwencje za takie postępowanie?
    > Jakie czynności mogła przeprowadzić Policja?

    każde zmierzjące do odebrania Ci prawa jazdy ...

    Twoje pytania są idiotyczne i juz dawno powienieneś mieć zabrane
    prawo jazdy, albo jesteś beztroskim idiotą szalejącym na Polskich drogach,
    albo niesłychanie aroganckim "kierowcą" ... i lepiej sprzedaj samochód zanim
    sobie zrobisz kuku...

    Jak przeczytałem wypowiedź DJ, utwierdziłem się w przekonaniu, ze po
    zabraniu prawa jazdy, taki kierowca powinien przejść pszchotesty
    stwierdzające, czy nadaje się do kierowania samochodem...

    ... nie ozdrawiam bo to co się dziej na polskich drogach jest smutne ...