  • Data: 2003-08-01 05:59:00
    Temat: Re: >24 puntów....długie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chłopie jest prawo które trzeba przestrzegać i tyle. Pewnie wogóle nie masz
    > prawa jazdy dlatego takie głupoty wypisujesz!!!
    > Tak się składa że jestem handlowcem i dużi jeżdżę samochodem, jeżdżę
    > bezpiecznie, ale mimo to mam 10 punktów na koncie za kilka mandatów
    > za jakieś śmieszne przekroczenia szybkości o 10 - 15 km. gliniażę z regułu

    Mam prawo jazdy od 13 lat.
    Przez te 13 lat dostalem 5 mandatow.
    Ostatni 2 miesiace temu + 6 punktow.
    Przedostatni 2.5 roku temu

    Tym niemniej jednak dla 40 punktow na rok, to musialbym sie bardzo
    starac ;)

    Przerazaja mnie tacy wariaci ... ale byc moze, chodzi o to, ze ja
    "troche zwalniam" tam gdzie nalezy ;-)