  • Data: 2009-11-18 20:57:41
    Temat: Re: 2 złote w wózku w hipermarkecie
    Od: "Darek Darek" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał(a):

    > "DD" <d...@W...gazeta.pl> wrote
    >
    > Nie tyle, że coś innego...To, że masz wózek nie jest jednoznaczne, że coś
    > tam w ogóle włożyłeś, a więc należy zacząć od udowodnienia, iż do zastawu w
    > ogóle doszło, a to jest w Twoim interesie. Przecież wózek mogłeś wziąć od
    > kogoś bezpośrednio.

    Nie to żebym się czepiał. (a na pewno nie Ciebie). Ale, nawet ten ktoś, żeby wózek
    sobie wziął,
    musiał do niego to 1 lub 2 zl włożyć. Skoro mi go potem dał z tą monetą, to co to
    interesuje sklep?
    Reasumując i sprowadzając rzecz do absurdu, chcąc zabezpieczyć swoje 2 złote, trzeba
    by żądać
    poświadczenia ich włożenia przez pracownika sklepu (np. ochroniarza)? Wtedy mógłbym
    dochodzić
    ich zwrotu. I pomyśleć do czego doszliśmy. A 2 zlote z wózka na tereni sklepu
    skradziono mi
    naprawdę. Po prostu były (bo je tam wlożyłem) a jak wózek oddawalem, to ich nie było.
    Pozdr. i dzięki
    Pozdr.