eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny modelRe: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: del Kichote <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
    Date: Wed, 15 May 2002 16:39:45 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 49
    Message-ID: <3...@p...onet.pl>
    References: <3...@p...onet.pl>
    <Pine.LNX.4.44L.0205151609360.1285-100000@localhost>
    Reply-To: d...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 194.204.164.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1021473552 15501 194.204.164.126 (15 May 2002 14:39:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 May 2002 14:39:12 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: en
    X-Mailer: Mozilla 4.79 [en] (WinNT; U)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:93506
    [ ukryj nagłówki ]

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:
    >
    > On Wed, 15 May 2002, del Kichote wrote:
    >
    > > Oddałem do serwisu w ramach gwarancji dysk 40 GB Fuji, po 14 dniach kazali mi
    > > się zgłosić za kolejne 2 dni, z zaznaczeniem, że dostane nowy dysk innej firmy.
    > > Jakie konsekwencje dla nich wynikaja z faktu tego opoznienia ?
    >
    > Żadne.

    jednym slowem ustawy KC i rozporzadzenia ministerstwa regulujace szczegoly ustaw
    mozna se o kant d... potluc ?

    > > Serwis podal dwie mozliwe marki towaru, jedna z nich to wg mnie badziew,
    > > ale serwis nie chciał nic słyszeć o jakichś negocjacjach na ten temat
    > > twierdzac, ze bedzie taki, jaki ich gwarant im przysle.
    >
    > Przecież ty nie możesz sobie wybierać co chcesz w zamian za rzecz
    > uszkodzoną. Alternatywnie, możesz czekać aż ci naprawią.

    nie ma takiej mozliwosci, producent sie wycofal jakies pol roku temu, nie ma juz
    nowych takich modeli, a dysk nie dal sie naprawic.
    zdaje sie ze sa zobowiazani do wymiany na "nowy sprawny taki sam lub lepszy",
    ale o marce w przepisach chyba nic nie ma, a przeciez to podstawa jakosci...

    > > Czy mam jakąś możliwość nie otrzymania niechcianej przeze mnie marki hdd
    > > ? Jaką procedurę postępowania należy przyjąć w tym celu ?
    >
    > Idź się kłócić do Federacji Konsumentów :/ Wybredny się znalazł... ja bym
    > z radości skakał, że sprzedawca jest taki miły i w ogóle zechce wymienić :>

    a co ma zrobic ? wprawdzie prawo jest dla nich korzystniejsze niz dla mnie, ale
    naklada na nich takze i obowiazki, z okazji zagarniecia pewnej kwoty moich
    pieniedzy zreszta. trabant i maluch to samochody, sprawne, praktycznie takie
    same ;), wg takiego gwaranta dokladnie takie same albo i trabant lepszy, ale jak
    kupisz malucha a potem bedziesz za te pieniadze jezdzil trabantem, to znaczy, ze
    chyba sam jestes kupcem-gwarantem.

    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    --
    Pozdrawiam,
    del Kichote
    d...@p...onet.pl


    ----------------------------------------------------
    ----
    odpowiadajac usun z mojego adresu fragment "_WYTNIJ_TO_"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1