eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model › Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
  • Data: 2002-05-17 09:12:48
    Temat: Re: 14 dni na naprawe gwarancyjna, wymiana towaru na inny model
    Od: delKichote <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    erchejms wrote:

    > inaczej mowiac... jesli nie masz tej gwarancji na papierze - to sie lepiej
    > usmiechaj

    No dobra, dzieki, jest juz po sprawie, dostalem dysk marki akceptowalnej dla
    mnie.
    Pytanie: chyba polowa sklepow, w ktorych kupuje nie wystawia oddzielnego
    dokumentu gwarancyjnego, co wtedy ? Nie kupowac u takich ?

    --
    Pozdrawiam,
    del Kichote

    ----
    odpowiadajac usun z mojego adresu fragment "_WYTNIJ_TO_"