    From: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 marca - koniec spamu ?
    Date: Sun, 09 Mar 2003 19:55:41 +0100

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Czy zgodnie z ustawa z dnia 10 VII 2002 o swiadczeniu uslug droda
    > elekrtoniczna spam od 10 marca bedzie scigany prawnie ?

    A co trzeba zrobic zeby nie podpasc pod ten paragraf?
    Instaluje osiedlowe sieci komputerowe. Sledze wiec regionalna grupe
    dyskusyjna na ktorej pojawia sie sporo pytan typu "Czy na moim osiedlu
    dziala jakis operator sieci osiedlowej?", albo "czy w mojej okolicy jest
    mozliwosc podlaczenia sie do stalego lacza?".
    Odsylam na e-mail informacje o mojej ofercie. Czyli propozycje podlaczenia
    sie do wlasnego lacza wraz z kilkoma sasiadami.

    Jak by nie patrzec wysylam niezamowiana informacje handlowa.

    Czy jezeli wysle list o tresci:

    Jesli jestes zainteresowany oferta firmy instalujacej osiedlowe sieci
    komputerowe to wejdz na adres www.mojastrona.pl. Tam znajdziesz moja
    oferte. Jesli nie jestes zainteresowany to przepraszam za klopot.

    To w zasadzie tez to chyba mozna podciagnac pod niezamowiana informacje.
    Poniewaz podpada to pod definicje informacji handowej z ustawy.

    W jaki sposob moge komus wyslac taka informacje (odpowiedz na jego
    zapytanie) zeby uniknac problemow jak trafie na jakiegos ortodoksa ktory
    mnie poda do sadu za wyslanie oferty?