  • Data: 2003-03-10 20:03:32
    Temat: Re: 10 marca - koniec spamu ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PMem wrote:

    > moja

    > informacje.
    >
    > Nie podpada!
    > Zgodnie z ustawą: informacja handlowa - każda informacja ...... z
    > wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za pomocą
    > środków komunikacji elektronicznej Z OKREŚLONĄ OSOBĄ .....

    Czyli jezeli stwierdze ze jakas _dana_ (konkretne) osoba moze bys
    zainteresowana moja oferta (czyli nie wysylam wiadomosci do duzej ilosci
    ludzi a tylko do jednej osoby) to moge tej osobie zaoferowac swoje uslugi?

    Bo z drugiej strony w ustaiwe pisze ze "zgoda ta nie moze byc domniemana lub
    dorozumiana z oswiadczenia woli o innej tresci". Wynika z tego ze nie moge
    zakladac ze ktos jest zainteresowany dopoki tego dobitnie nie oswiadczy.