  • Data: 2003-03-11 09:10:34
    Temat: Re: 10 marca - koniec spamu ?
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BeataP " <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b4k7vs$mhd$1@inews.gazeta.pl...
    > Ponieważ jest to mój pierwszy post tutaj, witam wszystkich grupowiczów!
    >
    > A pytanie mam następujące: jeśli juz uznamy bez wątpienia, że to coś, co
    > mamy w skrynce to spam, co konkretnie można dalej z tym zrobić? Czy można
    > nadawcę gdzieś zgłosić? Albo przynajmniej postraszyć, że się go gdzieś
    > zgłosi?

    Dz. U. Nr 22, poz. 271, 2000 r.
    Rodział 2, art 6.1, pkt. 3:
    "Posłużenie się wizjofonem, telefaksem, pocztą elektroniczą, automatycznym
    urządzeniem wywołującym i telefonem w celu złożenia propozycji zawarcia
    umowy
    może nastąpić wyłącznie za uprzednią zgodą konsumenta".

    Ten e-mail, na który wysłaliście spam jest jak najbardziej
    prywatny i niepubliczny. Ktoś bez mojej wiedzy wykorzystał go do budowy
    swojej
    bazy danych. Zgodnie z "art. 25, ust. 2, pkt 1 Ustawy o ochronie danych
    osobowych
    (Dz.U. nr 133, poz. 883 z dnia 29 sierpnia 1997 r." mam prawo do
    poprawiania swoich
    danych osobowych. Żądam więc oficjalnie i jednocześnie nakazuję usunięcie
    moich
    danych osobowych z waszej bazy danych. W przypadku dalszego ich
    przetwarzania
    poinformuję Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych :
    00-950 Warszawa (04822)827-88-10
    www.giodo.gov.pl, s...@g...gov.pl

    Tak było jeszcze do niedawna. Teraz już można skorzystać z linku do
    sekretariatu.