  • Data: 2003-03-11 08:50:04
    Temat: Re: 10 marca - koniec spamu ?
    Od: "BeataP " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ponieważ jest to mój pierwszy post tutaj, witam wszystkich grupowiczów!

    A pytanie mam następujące: jeśli juz uznamy bez wątpienia, że to coś, co
    mamy w skrynce to spam, co konkretnie można dalej z tym zrobić? Czy można
    nadawcę gdzieś zgłosić? Albo przynajmniej postraszyć, że się go gdzieś
    zgłosi?

    Pozdrawiam
    BeataP
    (bardzo nielubiąca reklam w skrzynce mailowej, pocztowej i na wycieraczce)