eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-10-19 15:04:27
    Temat: Re:
    Od: "Michal Regulski" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Chętnie. Zakupiłem odtwarzacz dvd i miał wadę w menu. Jak wróciłem do
    > sklepu,
    > powiedziałem co i jak koles przy mnie sprawdził i dał mi następny
    > (ostatni egzemplarz)
    > Przy okazji dowiedziałem się, że lepiej u nich płacić kartą, to szybciej
    > odnajdują transakcje ...czemu , nie wiem
    > Jak wróciłem z drugim odtwarzaczem, to powiedziałem, że towar jest
    > wadliwy i że ja już nie chcę tego modelu - a był to model sygnowany
    > tylko w MM (eurotek czy jakoś tam), nie do kupienia w innym sklepie
    > Nie miałem paragonu, bo zgubiłem ale gość mnie pamiętał - zresztą
    > płaciłem kartą i wiedziałem kiedy odbyła się transakcja.
    > Wymienili mi na droższy (inny) model od ręki.
    > Und ich bin bis jetzt zufrieden :)
    > Pozdrawiam

    OK :)
    A po jakim okresie czasu wrociles z tym drugim DVD ??
    Bo mi przez pierwsze 7 dni tez wymienili bez problemu ale teraz minelo juz
    okolo miesiaca...


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1