eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2005-10-19 14:55:00
    Temat: Re:
    Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Regulski napisał(a):
    > tommy di simone <t...@g...pl> napisał(a):
    >
    >>Ja tak w MM zrobiłem i nawet nie miałem (za drugim razem) paragonu,
    >>tyle, że to był "ich" produkt. Dokładnie tak jak ty zakupiłem towar z tą
    >>samą wadą i wymieniłem na inny (droższy) model
    >>Powodzenia !
    >
    >
    > A moze cos wiecej w tym temacie ??
    > Jak to sie odbylo i ile potrwalo zanim mogles wymienic ??
    >
    Chętnie. Zakupiłem odtwarzacz dvd i miał wadę w menu. Jak wróciłem do
    sklepu,
    powiedziałem co i jak koles przy mnie sprawdził i dał mi następny
    (ostatni egzemplarz)
    Przy okazji dowiedziałem się, że lepiej u nich płacić kartą, to szybciej
    odnajdują transakcje ...czemu , nie wiem
    Jak wróciłem z drugim odtwarzaczem, to powiedziałem, że towar jest
    wadliwy i że ja już nie chcę tego modelu - a był to model sygnowany
    tylko w MM (eurotek czy jakoś tam), nie do kupienia w innym sklepie
    Nie miałem paragonu, bo zgubiłem ale gość mnie pamiętał - zresztą
    płaciłem kartą i wiedziałem kiedy odbyła się transakcja.
    Wymienili mi na droższy (inny) model od ręki.
    Und ich bin bis jetzt zufrieden :)
    Pozdrawiam



    --
    _________________________
    Adamek Mistrzem Świata !
    _________________________

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1