  • Data: 2003-11-08 16:24:13
    Temat: Raz jeszcze, prosze o pomoc !
    Od: "EM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znowu bede pytac o to samo. Chodzi o to wywieszanie ogloszenia na przystanku.
    Moze opisze po kolei, raz jeszcze. Kuzynka wieszala ogloszenie, widzieli to
    policjanci w radiowozie, stali i nic nie robili, nie podeszli i nie pouczyli, ze
    tak nie wolno. Kuzynka po przyjezdzie do domu, po rozmowie z mama, ktora
    wyjasnila, ze to niezgodne z prawem, wrocila i oderwala ogloszenie, ale jednego
    juz nie bylo. Nastepnie przyjechala do niej policja, sugerujac sie tym, ze miala
    blond wlosy oskarzyla ja, chociaz to mogla byc rownie dobrze inna blondynka,
    chodza ich przeciez tysiace. Samochod, ktory oferowala sprzedac nie nalezy do
    niej, tak samo telefon, ktorego numer byl wskazany w ogloszeniu. Sprawa obecnie
    poszla do sadu. Ona nie przyznaje sie, gdyz nic nie wskazuje na nia. Co by bylo
    gdyby autentycznie postapili tak w stosunku do BLONDYNKI, ktora naprawde nie
    mialaby z tym nic wspolnego ? Czy policja juz naprawde nie ma sie czym zajmowac,
    tylko na takie cos ja stac ? Co ona ma zrobic, jest samotna, ma dzieci na
    wychowaniu, nie pracuje a osobiscie to nawet kolega po fachu tego policjanta,
    ktory ja przesluchiwal i cala ta sprawe "rozkrecil", powiedzial jej, ze to
    paranoja i ze zajmuja sie glupotami. Ona chce napisac skarge, ale gdzie w
    przypadku jesli to juz weszlo na droge sadowa ? Jakimi przepisami sie podeprzec
    ? I teraz nie piszcie mi, ze "oni maja taka prace, to ich obowiazek, tere fere",
    postawcie sie na jej miejscu. Prosze o pomoc !