  • Data: 2003-11-09 07:17:43
    Temat: Re: Raz jeszcze, prosze o pomoc !
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b53.000010d5.3fad510a@newsgate.onet.pl

    > Bo tak mi sie podoba i nie przywiazuje duzej wagi do formy, wazne, ze
    > napisze o co mi chodzi, nie czepiajmy sie takich blahostek...

    Właśnie widać jakie masz "olewające" podejście
    do otoczenia. Jestem pewny, że to *Ty*
    (a nie żadna kuzynka) wyklejałaś te ogłoszenia i
    to nie dlatego, że taniej, a dlatego, że Ci się tak
    podobało!. To, że ignorujesz zasady gdzieś tam
    obowiązujące to także jest tylko "błahostka". :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "U kobiety nie są ważne nogi tylko serce, które bije między nimi."