  • Data: 2004-01-14 08:46:12
    Temat: ROZWÓD - SPRZEDAŻ DOMU - czy tak można
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jezteśmy małżeństwem z długoletnim stażem ale żonie coś się popsuło i wyszło
    taka jak wyszło - ale nie o tym.
    Pytanie
    Dom w który mieszkamy kupiła teściowa na żonę przed naszym małżeństwem (akt
    notarialny jest na żonę).
    Po ślubie razem go remontowaliśmy i użądzaliśmy.
    Czy żona może teraz sprzedać ten dom bez mojej zgody i jak wygląda sprawa
    meldunku i ewentualnego wymeldowania mnie.

    Poza tym co z rozwodem - jak np. nie dam dobrowolnie to ile to się może
    ciągnąć.

    dzieki za konkretne odpowiedzi
    Pozdr.