    From: "Marcin Zmysłowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o sprzedaz oprogramowania na allegro i nie tylko
    Date: Thu, 19 Apr 2007 18:59:40 +0200

    Witam!

    Mam nietypowe, a moze i typowe pytanie....

    Napisalem od poczatku do konca strone internetowa w darmowym jezyku PHP nt.
    muzycznych List Przebojow. Program najbardziej bylby przydatny dla rozglosni
    radiowych jak i fanow muzyki, ktorzy prowadzą prywatne listy przebojow....

    Nasunelo mi sie wiec pytanie...

    Czy osoba, ktora nie ma wlasnej dzialanosci gospodarczej moze wrzucic na
    allegro, ze sprzeda dostep do strony, w ktorej bedzie uzytkownik mial
    mozliwosc korzystania, dodania, modyfikowania, prywatnych, radiowych List
    Przebojow? Wazna rzecza jest to, ze ja nie chcialbym sprzedawac plikow
    zrodlowych, tylko chcialbym sprzedaz jakby dostep do strony tak by mozna
    bylo z niej korzystac. Jak bedzie wygladala sprawa licencji i sprawa praw
    autorskich? Jak z placeniem podatku?

    Przepraszam jesli ktos sie wzburzy, ale jestem laikiem w kwestiach
    prawnych....
    Bardzo prosze wiec o szczegolowe wyjasnienie jesli to mozliwe.

    Pozdrawiam
    M.