  • Data: 2007-04-19 19:57:42
    Temat: Re: Pytanie o sprzedaz oprogramowania na allegro i nie tylko
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel wrote:

    > Witam,

    Możesz sprzedawać pewną usługę, ale jak to się ma do ewentualnego zawarcia
    umowy- zlecenia czy umowy o dzieło, to nie wiem.

    To co jest twoim dziełem, jest chronione prawem autorskim, ale musisz brac
    pod uwagę ograniczenia wynikające z licencji GPL.

    > Jesli ma to byc jakas szersza dzialalnosc to moze juz nosic znamiona
    > dzialalnosci gospodarczej.
    Osoba nie prowadząca DG może zawsze podpisywac umowy-zlecenie lub umowy o
    dzieło.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco