  • 401. Data: 2019-04-15 16:35:26
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://www.bonzeal.com/images/thumbnails/465/465/de
    tailed/3/61385636741529723852933311380.jpg
    > Szach-mat.

    Nie do końca, bo ustalono, że dachówka chroni przed nożem a pistolet
    nie. I to jest meritum:P

    Shrek

  • 402. Data: 2019-04-15 16:40:38
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noża [ludobójstwo z użyciem maczet]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > To nie ja wjechałem do wątku o prawie do posiadaniu broni z ludobójstwem.

    A jak kogoś zabijają w "strzelance w USA" to jest bardziej martwy niż
    ten kogo zabito w "ludobójstwie w Ruandzie"?

    --
    A. Filip

  • 403. Data: 2019-04-15 16:46:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 15 Apr 2019 16:40:38 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A jak kogoś zabijają w "strzelance w USA" to jest bardziej martwy niż
    > ten kogo zabito w "ludobójstwie w Ruandzie"?

    Jest tak samo martwy, jak zmarły na zawał albo nowotwór.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 404. Data: 2019-04-15 17:12:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14.04.2019 o 14:35, Shrek pisze:

    >W Polsce na szczęście nie ma tradycji do jadek. Sądzę, że choćby z
    >uwagi
    >na naszą mentalność. Napastnik musi się liczyć z linczem, zanim by
    >jakiekolwiek służby przyjechały.

    A tradycje do linczow mamy ?

    Jesli bedzie jakas jatka, to chyba gdy sie ci "uczciwi obywatele z
    bronia palna" wzajemnie wystrzelaja przez pomylke, albo sie objawia
    dwie grupy przeciwnych pogladow i zaczna do siebie strzelac.

    Swoja droga - policja u kiboli co rusz jakies maczety znajduje, a oni
    sie jakos nie chca wzajemnie wymordowac ...

    J.

  • 405. Data: 2019-04-15 17:24:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 13.04.2019 o 23:40, J.F. pisze:

    >Ba, w myśl tu propagowanych pomysłów policjant powinien stwierdzić,
    >ze
    >ustawodawcy się coś pop...liło i tyle.

    Ale czy czesto tak nie robi ?

    Tylko jak za tym ida statystyki i premie, to lapie ... az mu
    prawodawca powie, ze dobrze lapal :-)

    >I tu dotykasz bardzo istotnego fragmentu. Co jest rzeczywistym
    >efektem?
    >Z jednej strony, dokąd kierujący, choćby nachlany jak świnia, w nic
    >nie
    >wjedzie, to tak naprawdę czepiamy się go pozornie bez sensu. Komu to
    >przeszkadza?

    nachlany jak swinia to jezdzi takim zygzakiem, ze samochody rozbija i
    to juz przeszkadza :-)

    >Tyle, ze ktoś tam zrobił badania i sie okazało, ze ten
    >nachlany powoduje większe zagrożenie, wiec na wszelki wypadek ich
    >łapiemy.

    No, nasi policjanci starannie ukrywaja statystyki i manipuluja,
    ale czasem sie cos przecisnie, i wychodzi na to, ze pijani faktycznie
    stanowia spore zagrozenie.

    >Czemu od 0,5 promila? Są kraje, co łapią od 1 promila (podobno
    >Francja). Są takie, co od 0 promili. Niemcy kiedyś mieli przepis, ze
    >miałeś po linii przejść kilka metrów. Jak sie tak zastanowić, to
    >znowu
    >można dywagować do woli. A może 0,6 promila jest właściwe. A 0,55?
    >Mało?
    >Dużo? Jeden przy 2 promilach w miarę normalnie funkcjonuje. Drugi po
    >jednym piwie głupieje.
    >Jakoś to trzeba ustawic i nie można tego zostawić do oceny
    >policjantowi.

    W USA sie jakos dalo, i dlugo nie mieli alkomatow, ale teraz juz maja.

    Patrzac na przypadek predkosci w Montanie ... ciekawe to zostawienie
    do oceny policjantowi ... bo w Montanie szybko musieli sie wycofac.

    J.

  • 406. Data: 2019-04-15 17:24:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 10:19, WS pisze:
    > Ale w sumie nie ma sie co dziwic, w czasie II wojny praktycznie jako jedyny kraj
    mielismy panstwo podziemne, ruscy troche wysilku poswiecili (w czasie wojny i po) na
    jego zlikwidowanie. Wiec musieli sie zabezpieczyc. Teraz lewactwo kontynuuje ich
    "dzielo"

    dokładnie, widać tę bolszewicką mentalność na p.s.prawo, tylko by
    zabraniali i regulowali:)

    btw znamienna jest scena z kultowego filmu "Sami sowi" gdzie babcia
    wręcza parę grantów dla syna mówiąc : "sądy sądami, a sprawiedliwość
    musi być po naszej stronie", po wojnie, każdy miał w zapasie trochę
    granatów:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 407. Data: 2019-04-15 19:28:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >dokładnie, widać tę bolszewicką mentalność na p.s.prawo, tylko by
    >zabraniali i regulowali:)

    Ale jeszcze wieksze rozbrojenie jest w Anglii/UK.
    Tez bolszewizm ?

> [...]
    >wręcza parę grantów dla syna mówiąc : "sądy sądami, a sprawiedliwość
    >musi być po naszej stronie", po wojnie, każdy miał w zapasie trochę

    Ale skad ?
    Za niemca nie uzbierali, Sowieci nie rozdawali ... chyba, ze z wodke
    :-)

    J.

  • 408. Data: 2019-04-15 19:37:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 16:13, Shrek pisze:

    > Bo się za tych innych powyżej wypowaiadasz?

    Ja? Ciekawe skąd Ci się to wzięło.

    > masz.
    > Art. 147. § 1. Kto nie dopełnia ciążącego na nim obowiązku
    > meldunkowego,podlega karze ograniczenia wolności, grzywny albo karze
    > nagany.

    Większość nie ma możliwości, bo właściciel lokalu nie chce poświadczyć,
    ze osoba tam mieszka. Trzeba by było ścigać właścicieli lokali.

    > § 2. Kto, będąc do tego obowiązany, nie zawiadamia właściwego organu
    > o niedopełnieniu przez inną osobę ciążącego na niej obowiązku
    > meldunkowego,podlega karze grzywny albo karze nagany.
    > Ad 2. Wychodzi na to, że gdzieś koło 1/3 populacji jest zagrożona
    > pierdlem, a w zasadzie 100% pozostałych obywateli grzywną lub
    > naganą. Pytanko - nie znasz jakiegoś niedopełniającego? Bo jak tak to
    > i tobie do 5 tysi grozi. No bo przecież jako świadomy swoich
    > obowiązków i ograniczeń uysłowych "władzy się przecież nie
    > popierdoliło" powinieneś natychmiast powiadomić organ.

    Zastanowiłeś się kiedyś, kto jest zobowiązany do powiadomienia o
    niedopełnieniu obowiązku meldunkowego?

  • 409. Data: 2019-04-15 19:57:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale jeszcze wieksze rozbrojenie jest w Anglii/UK.
    > Tez bolszewizm ?
    > [...]

    Skąd czerpiesz te dane? Według Wikipedii nawet poddani brytyjskiej
    królowej mają więcej broni niż obywatele "Rzeczpospolitej".

    https://en.wikipedia.org/wiki/Estimated_number_of_ci
    vilian_guns_per_capita_by_country

    --
    A. Filip

  • 410. Data: 2019-04-15 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Swoja droga - policja u kiboli co rusz jakies maczety znajduje, a oni
    > sie jakos nie chca wzajemnie wymordowac ...

    Hmm, Kraków...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona